قصتي مع المد على الرجلين في منتهى العجب
قصص المد على الرجلين اغلبها بسبب جدول الضرب او التسميع او الرسوب في الامتحانات و غالبا ما بتكون قصص مد على الرجلين لاولاد و بنات و هما صغيرين
لكن انا اتمديت على رجليا و انا بنت كبيرة و دي كانت حاجة مؤلمة جدا نفسيا و كسرت نفسي بجد
انا كنت ساعتها بنت كبيرة في دبلوم ثانوي فني و كان لي زميل في الدرس و كان بيننا اعجاب متبادل و كان عندنا حصة في الدرس و اتلغت فقعدنا مع بعض شوية في مكان عام و الولد اتجرا و مسك ايدي و كنا في حالة رومانسية جدا لكن اللي حصل بعد كده كرهني في الرومانسية خالص
علشان زميلي مسك ايديا اتمديت على رجليا فعلا ده اللي حصل
مش عارفة ازاي في حد شافنا و عرف اهلي في البيت
و فعلا رجعت البيت لقيت الدنيا والعة لقيت اخويا اصغر مني بسنة بيزعقلي و يشتمني فرديت عليه الشتيمة راحت امي قالت لي انتي كمان لكي عين تبجحي اقلعي يا بت اللي في رجليكي ده "كنت لابسة في رجليا صندل مفتوح من قدام و كنت متعودة اقلع جزمتي او صندلي على الباب لاننا بنبقى في البيت رجلينا حافية عادي يعني و بنلبس في رجلينا شبشب للحمام و خلاص"
انا كنت مفكرة امي تقصد يعني اقلع الصندل اللي في رجليا علشان ما دوسشي بيه على السجادة ما كنتش متوقعة انها فعلا تكون ناوية تضربني او تمدني على رجليا خاصة ان انا بقيت بنت كبيرة كان وقتها سني حوالي 18 سنة يعني مش بنت صغيرة تشدها من دراعها و تنيمها على الارض و تمدها على رجليها في الفلكة
المهم قلعت صندلي من رجليا و اتفاجئت بيها محضرة الخرزانة و بتقول لي اقعدي هنا يا بت و بتشاور لي اقعد على الارض
و الله لاربيكي من الاول يا قليلة الادب يا صايعة
انا اتفاجئت بالكلام ده و هي مسابتش فرصة افكر بصيت لقيتها بتشدني بكل قوتها و حطت رجليها في سكتي قاصدة توقعني و انا اتكعبلت فعلا و نزلت على الارض و قالت لي افردي رجليكي و قالت لاخويا امسكي لي رجليها يا واد
فلقيت اخويا بيزقني علشان انزل بضهري على الارض حاولت اقاومه مقدرتش و فعلا رفع رجليا و انا كنت في الاول بحاول ارفس برجليا لكن بعد شوية فعلا ضم رجليا على بعض و رفعهم بشكل عمودي على جسمي فلقيت نفسي بارجع بضهري على الارض و رجليا بقت مضمومة و مرفوعة لفوق و رجليا بقت في وش امي تماما
امي نزلت على كفوف رجليا ضرب بالخرزانة و لا كانها بتمدني على رجليا و انا لسه بنت صغيرة
المصيبة ان انا اكبر اخواتي الصبيان و البنات و اخويا اللي مسك رجليا علشان امي تمدني على رجليا ده نفسه اصغر مني و اخواتي البنات جم من اوضهم يتفرجوا علي و هما مذهولين ان امهم بتمد اختهم الكبيرة على رجليها
تخيلوا اختي الصغيرة في ابتدائي هاتعامل معاها ازاي بعد ما وقفت تتفرج عليا و انا باتمد على رجليا قدامها
كنت بحاول بكل قوتي اني امسك صريخي و احبس صوتي و انا باتمد على رجليا كسوفا من اخواتي لكن امي كانت بتمدني على رجليا جامد لدرجة اني ما بقتش عارفة هي جابت الصحة دي منين
دي كانت بتنزل بالخرزانة على رجليا و كأنها بتنفض سجادة و كان الرجلين اللي بتمدها دي مش رجلين بنتها
علشان كده مقدرتش اكتم صريخي اكتر من كده و لقيت نفسي باصوت من وجع المد على رجليا زي اي بنت لو مطرحي ما هاتتوجع من المد على رجليها
المصيبة ان صريخي ده خلى جارتنا تخبط على الباب تشوف ايه اللي بيحصل و اختي الهبلة الصغيرة فتحت لها الباب و الست ام حمادة جارتنا اللي مش بيتبل في بقها فولة شافتني بنفسها و انا نايمة على الارض و رافعة رجليا و اخويا مكتف رجليا و امي بتمدني على رجليا يعني كده الشارع كله كانه شافني و انا باتمد على رجليا
و مين هايصدق بقى ان المد على الرجلين ده كله مسكة ايدين ده مش بعيد يطلع علي سمعة مهببة في الحتة
لكن امي في عز ما هي نازلة مد على رجليااتنبهت للفضيحة هي صحيح ما وقفتش ضرب بالخرزانة على رجليا لكن قعدت تزعق لي اثناء المد على رجليا و تقول كل المصاريف دي و تسقطي في الامتحان و ما تعمليش واجبات الدروس و تضرب بالخرزانة و تقول كل المدرسين اشتكوا منك مش عايزاكي تتهببي و تساعديني في شغل البيت بس تنتبهي لدروسك و انا بكل ما تبقى من صوتي بقول خلاص يا اما حرمت لغاية ما الست جارتنا اتدخلت و قالت لها كفاية كده يا حاجة البت رجليها علمت من الضرب حرام عليكي
و دي كانت قصتي مع المد على الرجلين قصة مد مهببة ما يعلم بيها الا ربنا
قصص المد على الرجلين اغلبها بسبب جدول الضرب او التسميع او الرسوب في الامتحانات و غالبا ما بتكون قصص مد على الرجلين لاولاد و بنات و هما صغيرين
لكن انا اتمديت على رجليا و انا بنت كبيرة و دي كانت حاجة مؤلمة جدا نفسيا و كسرت نفسي بجد
انا كنت ساعتها بنت كبيرة في دبلوم ثانوي فني و كان لي زميل في الدرس و كان بيننا اعجاب متبادل و كان عندنا حصة في الدرس و اتلغت فقعدنا مع بعض شوية في مكان عام و الولد اتجرا و مسك ايدي و كنا في حالة رومانسية جدا لكن اللي حصل بعد كده كرهني في الرومانسية خالص
علشان زميلي مسك ايديا اتمديت على رجليا فعلا ده اللي حصل
مش عارفة ازاي في حد شافنا و عرف اهلي في البيت
و فعلا رجعت البيت لقيت الدنيا والعة لقيت اخويا اصغر مني بسنة بيزعقلي و يشتمني فرديت عليه الشتيمة راحت امي قالت لي انتي كمان لكي عين تبجحي اقلعي يا بت اللي في رجليكي ده "كنت لابسة في رجليا صندل مفتوح من قدام و كنت متعودة اقلع جزمتي او صندلي على الباب لاننا بنبقى في البيت رجلينا حافية عادي يعني و بنلبس في رجلينا شبشب للحمام و خلاص"
انا كنت مفكرة امي تقصد يعني اقلع الصندل اللي في رجليا علشان ما دوسشي بيه على السجادة ما كنتش متوقعة انها فعلا تكون ناوية تضربني او تمدني على رجليا خاصة ان انا بقيت بنت كبيرة كان وقتها سني حوالي 18 سنة يعني مش بنت صغيرة تشدها من دراعها و تنيمها على الارض و تمدها على رجليها في الفلكة
المهم قلعت صندلي من رجليا و اتفاجئت بيها محضرة الخرزانة و بتقول لي اقعدي هنا يا بت و بتشاور لي اقعد على الارض
و الله لاربيكي من الاول يا قليلة الادب يا صايعة
انا اتفاجئت بالكلام ده و هي مسابتش فرصة افكر بصيت لقيتها بتشدني بكل قوتها و حطت رجليها في سكتي قاصدة توقعني و انا اتكعبلت فعلا و نزلت على الارض و قالت لي افردي رجليكي و قالت لاخويا امسكي لي رجليها يا واد
فلقيت اخويا بيزقني علشان انزل بضهري على الارض حاولت اقاومه مقدرتش و فعلا رفع رجليا و انا كنت في الاول بحاول ارفس برجليا لكن بعد شوية فعلا ضم رجليا على بعض و رفعهم بشكل عمودي على جسمي فلقيت نفسي بارجع بضهري على الارض و رجليا بقت مضمومة و مرفوعة لفوق و رجليا بقت في وش امي تماما
امي نزلت على كفوف رجليا ضرب بالخرزانة و لا كانها بتمدني على رجليا و انا لسه بنت صغيرة
المصيبة ان انا اكبر اخواتي الصبيان و البنات و اخويا اللي مسك رجليا علشان امي تمدني على رجليا ده نفسه اصغر مني و اخواتي البنات جم من اوضهم يتفرجوا علي و هما مذهولين ان امهم بتمد اختهم الكبيرة على رجليها
تخيلوا اختي الصغيرة في ابتدائي هاتعامل معاها ازاي بعد ما وقفت تتفرج عليا و انا باتمد على رجليا قدامها
كنت بحاول بكل قوتي اني امسك صريخي و احبس صوتي و انا باتمد على رجليا كسوفا من اخواتي لكن امي كانت بتمدني على رجليا جامد لدرجة اني ما بقتش عارفة هي جابت الصحة دي منين
دي كانت بتنزل بالخرزانة على رجليا و كأنها بتنفض سجادة و كان الرجلين اللي بتمدها دي مش رجلين بنتها
علشان كده مقدرتش اكتم صريخي اكتر من كده و لقيت نفسي باصوت من وجع المد على رجليا زي اي بنت لو مطرحي ما هاتتوجع من المد على رجليها
المصيبة ان صريخي ده خلى جارتنا تخبط على الباب تشوف ايه اللي بيحصل و اختي الهبلة الصغيرة فتحت لها الباب و الست ام حمادة جارتنا اللي مش بيتبل في بقها فولة شافتني بنفسها و انا نايمة على الارض و رافعة رجليا و اخويا مكتف رجليا و امي بتمدني على رجليا يعني كده الشارع كله كانه شافني و انا باتمد على رجليا
و مين هايصدق بقى ان المد على الرجلين ده كله مسكة ايدين ده مش بعيد يطلع علي سمعة مهببة في الحتة
لكن امي في عز ما هي نازلة مد على رجليااتنبهت للفضيحة هي صحيح ما وقفتش ضرب بالخرزانة على رجليا لكن قعدت تزعق لي اثناء المد على رجليا و تقول كل المصاريف دي و تسقطي في الامتحان و ما تعمليش واجبات الدروس و تضرب بالخرزانة و تقول كل المدرسين اشتكوا منك مش عايزاكي تتهببي و تساعديني في شغل البيت بس تنتبهي لدروسك و انا بكل ما تبقى من صوتي بقول خلاص يا اما حرمت لغاية ما الست جارتنا اتدخلت و قالت لها كفاية كده يا حاجة البت رجليها علمت من الضرب حرام عليكي
و دي كانت قصتي مع المد على الرجلين قصة مد مهببة ما يعلم بيها الا ربنا
تستاهلي الفلكة على رجليكي علشان مسكت ايد ولد لو انا مكان ماماتك كنت هاضربك بالخرزانة على مؤخرتك من فوق الكلسون و قدام اخواتك كلهم
ردحذفطبعا تستاهلى انا لو مكان مامتك كنت ضربتك و عبطك كمان
ردحذف