اتمديت على رجليا اكتر من مرة في مراحل التعليم المختلفة ابتدائي و اعدادي و حتى الثانوي اتمديت فيه على رجليا
اتمديت على رجلي من بابا و جربت المد على رجليا بالخرطوم من ماما حتى اختي الكبيرة مدتني على رجليا مرة او اتنين
و طبعا اتمديت على رجليا في الدرس عند اكتر من مدرس او مدرسة
يعني تقدروا تقولوا اني اخدت التعليم كله مد على رجلي
قصة المد على الرجلين اللي انا عايزة احكيها المرة دي كانت من اشد المرات اللي اتمديت فيها على رجليا
كنت ساعتها في سنة تالتة اعدادي و اتمديت على رجلي مش في الفصل و لا حتى في الطابور لاء ده انا يومها اتمديت على رجليا في مكتب الابلة المديرة فكان لازم المد على الرجلين يبقى قد المقام مش اي مد على الرجلين و السلام
سبب اني اتمديت على رجليا يومها انا و صاحبتي فريال ان واحدة من المدرسات شافتنا و احنا بندخن سجاير فالقيامة قامت و الموضوع وصل للمديرة
بعتونا لمكتب المديرة علشان نترفد اسبوع و يستدعوا اولياء امورنا و فضلنا نعيط و نبكي و نتوسل انها ما ترفدناش و لا تجيب اولياء امورنا و الابلة الاخصائية و ابلة التربية الرياضية اقترحوا اننا نتمد على رجلينا في الفلقة وخلاص علشان ما نشنعش على المدرسة بسبب فضيحة التدخين دي "تدخين في مدرسة بنات"
و لان حل مدنا على رجلينا في فلكة المديرة كان اسهل من استدعاء اولياء امورنا اللي كنا متخيلين انهم ممكن يموتونا فاحنا فضلنا نتحايل على الابلة المديرة انها تكتفي باننا نتمد على رجلينا في الفلكة
المديرة وافقت اننا نتمد على رجلينا في الفلكة-الفلقة بشرط انها تكون فلكة رهيبة رجلينا تتقطع من الضرب علشان تبقى اخر مرة بجد و مدرسة الالعاب تعهدت انها هي اللي هاتمدنا على رجلينا بنفسها كانت مشهورة بقسوتها و هي بتمد البنات المزوغين على رجليهم في طابور المدرسة قدام كل البنات و كانت بتمد البنات على رجليهم بخرزانة طولها ييجي 2 متر و بتعمل صوت مفزع في الهوا قبل ما تنزل على كفوف الرجلين "باطن القدمين" و كانت غيتها انها تمد البنات على رجليهم و هن حافيات الاقدام بدون شرابات في رجليهم علشان خرزانتها تلسع و تعزف الحان و اصوات على رجلين البنات و هما بيتمدوا على رجليهم
المهم اتقال لنا ياللا اقلعي الجزمة يا بت انت و هي
انا و فريال قلعنا جزمنا بسرعة و فريال سبقتني و قعدت على الارض و فردت رجليها و كانت لابسة في رجليها شراب ابيض فابلة صفاء ضربتها بالخرزانة على ظهر رجليها و قالت لها اقلعي الشراب اللي في رجليكي ده فقلعت فريال الشراب من رجليها و حطت شرابها جوة الجزمة و رجعت فردت رجلها وهي حافية تماما و انا برضه قلعت شرابي استعدادا اني هتمد على رجليا بعد فريال ما تخلص مد على رجليها
دخلت ام محمود الفراشة و في ايدها الفلكة و هي عبارة عن عصاية و فيها حبل
رجلين فريال كانت عارفة سكتها اكمنها كانت زي حالاتي قديمة في المد على الرجلين فدخلت رجليها في الفلكة
ام محمود لفت الفلكة باحترافية على رجلين فريال لغاية ما فريال تلقائيا رجعت بظهرها على الارض و بقت رجليها الاتنين مرفوعين بشكل عمودي بين المكتبين اللي في اوضة ابلة المديرة
رجلين فريال كانت بيضاء فيها حمرة خفيفة و حاطة في صوابع رجليها باديكير "طلاء اظافر" ازرق و ده استفز ابلة صفاء اكتر و قالت لها يعني لسه عيلة في تالتة اعدادي و مزوقة رجليكي يا صايعة
رجعت ميس صفاء خطوة لورا و كانها بتحسب ابعاد الخرزانة و هتنزلها ازاي على رجلين فريال و هي بتمدها على رجليها
و بدات ابلة صفاء ترفع ايديها باشد عزم عندها و تنزل بالخرزانة على كفوف رجلين فريال و البنت بتصوت و تصرخ و مش قادرة تمسك نفسها و انا في شدة الرعب لاني علي الدور اتمد على رجليا بعدها و كان واضح اني في انتظار فلكة فظيعة غير تقليدية و مد على رجليا مشوفتش زيه في حياتي و قد كان
ابلة صفاء خلصت مد على رجلين فريال بعد ما خلت رجليها حمرا زي الدم و بدات ام محمود تفك رجلين فريال من حبل الفلكة "ام محمود كانت ساعات تقول عليها فلقة او فلئة" فريال نزلت رجليها و حاولت تقوم من على الارض لكن رجليها فعلا مكانتش متحملة تلمس الارض من اثر المد بخرزانة ميس صفاء و فلكة ام محمود "لقاء السحاب"
ابلة صفاء كانت تضرب فريال على جنابها و جسمها علشان تقوم و تفضي مكان لحضرتي علشان اتمد على رجليا بعدها
فريال شبه زحفت على الارض و اتكومت على جنب بتلقط شراباتها و بتحاول تدخل رجلها في الشراب
طبعا انا باتفرج على كل ده و انا عمالة باعيط و باترعش و مش عارفة اسيطر على جسمي المهم رحت مكان فريال و قعدت على الارض و حاولت ارفع رجليا ما كنتش قادرة اصلا من الرعشة فابلة صفاء ضربتني بالخرزانة على كتفي فرجليا اترفعت تلقائي كانها سوستة و دخلت رجليا في الفلكة و ام محمود لفت الفلكة على رجليا بنفس الاحترافية المعتادة فرجعت بظهري على الارض و بقت رجليا مرفوعة بشكل عمودي على جسمي في وش ابلة صفاء
ابلة صفاء حركت الخرزانة مرتين في الهوا و عملت صوت فظيع قبل ما تنزل بخرزانتها على كفوف رجليا "باطن القدمين"
مش عارفة انا اتمديت على رجليا يومها كام عصاية لكن انا حسيت كاني قعدت سنة اتمد على رجليا و ان الفلكة مش بتنتهي و فضلت اصرخ لغاية ما صوتي ما بقاش بيطلع من قوة و سرعة الضرب على رجليا و هما حافيين و كنت قربت افقد الوعي يومها
دي كانت قصتي او احدى قصصي مع المد على الرجلين و حكايتي مع اشد فلكة كلتها على رجليا من اول ما بدات اتمد على رجليا
اتمديت على رجلي من بابا و جربت المد على رجليا بالخرطوم من ماما حتى اختي الكبيرة مدتني على رجليا مرة او اتنين
و طبعا اتمديت على رجليا في الدرس عند اكتر من مدرس او مدرسة
يعني تقدروا تقولوا اني اخدت التعليم كله مد على رجلي
قصة المد على الرجلين اللي انا عايزة احكيها المرة دي كانت من اشد المرات اللي اتمديت فيها على رجليا
كنت ساعتها في سنة تالتة اعدادي و اتمديت على رجلي مش في الفصل و لا حتى في الطابور لاء ده انا يومها اتمديت على رجليا في مكتب الابلة المديرة فكان لازم المد على الرجلين يبقى قد المقام مش اي مد على الرجلين و السلام
سبب اني اتمديت على رجليا يومها انا و صاحبتي فريال ان واحدة من المدرسات شافتنا و احنا بندخن سجاير فالقيامة قامت و الموضوع وصل للمديرة
بعتونا لمكتب المديرة علشان نترفد اسبوع و يستدعوا اولياء امورنا و فضلنا نعيط و نبكي و نتوسل انها ما ترفدناش و لا تجيب اولياء امورنا و الابلة الاخصائية و ابلة التربية الرياضية اقترحوا اننا نتمد على رجلينا في الفلقة وخلاص علشان ما نشنعش على المدرسة بسبب فضيحة التدخين دي "تدخين في مدرسة بنات"
و لان حل مدنا على رجلينا في فلكة المديرة كان اسهل من استدعاء اولياء امورنا اللي كنا متخيلين انهم ممكن يموتونا فاحنا فضلنا نتحايل على الابلة المديرة انها تكتفي باننا نتمد على رجلينا في الفلكة
المديرة وافقت اننا نتمد على رجلينا في الفلكة-الفلقة بشرط انها تكون فلكة رهيبة رجلينا تتقطع من الضرب علشان تبقى اخر مرة بجد و مدرسة الالعاب تعهدت انها هي اللي هاتمدنا على رجلينا بنفسها كانت مشهورة بقسوتها و هي بتمد البنات المزوغين على رجليهم في طابور المدرسة قدام كل البنات و كانت بتمد البنات على رجليهم بخرزانة طولها ييجي 2 متر و بتعمل صوت مفزع في الهوا قبل ما تنزل على كفوف الرجلين "باطن القدمين" و كانت غيتها انها تمد البنات على رجليهم و هن حافيات الاقدام بدون شرابات في رجليهم علشان خرزانتها تلسع و تعزف الحان و اصوات على رجلين البنات و هما بيتمدوا على رجليهم
المهم اتقال لنا ياللا اقلعي الجزمة يا بت انت و هي
انا و فريال قلعنا جزمنا بسرعة و فريال سبقتني و قعدت على الارض و فردت رجليها و كانت لابسة في رجليها شراب ابيض فابلة صفاء ضربتها بالخرزانة على ظهر رجليها و قالت لها اقلعي الشراب اللي في رجليكي ده فقلعت فريال الشراب من رجليها و حطت شرابها جوة الجزمة و رجعت فردت رجلها وهي حافية تماما و انا برضه قلعت شرابي استعدادا اني هتمد على رجليا بعد فريال ما تخلص مد على رجليها
دخلت ام محمود الفراشة و في ايدها الفلكة و هي عبارة عن عصاية و فيها حبل
رجلين فريال كانت عارفة سكتها اكمنها كانت زي حالاتي قديمة في المد على الرجلين فدخلت رجليها في الفلكة
ام محمود لفت الفلكة باحترافية على رجلين فريال لغاية ما فريال تلقائيا رجعت بظهرها على الارض و بقت رجليها الاتنين مرفوعين بشكل عمودي بين المكتبين اللي في اوضة ابلة المديرة
رجلين فريال كانت بيضاء فيها حمرة خفيفة و حاطة في صوابع رجليها باديكير "طلاء اظافر" ازرق و ده استفز ابلة صفاء اكتر و قالت لها يعني لسه عيلة في تالتة اعدادي و مزوقة رجليكي يا صايعة
رجعت ميس صفاء خطوة لورا و كانها بتحسب ابعاد الخرزانة و هتنزلها ازاي على رجلين فريال و هي بتمدها على رجليها
و بدات ابلة صفاء ترفع ايديها باشد عزم عندها و تنزل بالخرزانة على كفوف رجلين فريال و البنت بتصوت و تصرخ و مش قادرة تمسك نفسها و انا في شدة الرعب لاني علي الدور اتمد على رجليا بعدها و كان واضح اني في انتظار فلكة فظيعة غير تقليدية و مد على رجليا مشوفتش زيه في حياتي و قد كان
ابلة صفاء خلصت مد على رجلين فريال بعد ما خلت رجليها حمرا زي الدم و بدات ام محمود تفك رجلين فريال من حبل الفلكة "ام محمود كانت ساعات تقول عليها فلقة او فلئة" فريال نزلت رجليها و حاولت تقوم من على الارض لكن رجليها فعلا مكانتش متحملة تلمس الارض من اثر المد بخرزانة ميس صفاء و فلكة ام محمود "لقاء السحاب"
ابلة صفاء كانت تضرب فريال على جنابها و جسمها علشان تقوم و تفضي مكان لحضرتي علشان اتمد على رجليا بعدها
فريال شبه زحفت على الارض و اتكومت على جنب بتلقط شراباتها و بتحاول تدخل رجلها في الشراب
طبعا انا باتفرج على كل ده و انا عمالة باعيط و باترعش و مش عارفة اسيطر على جسمي المهم رحت مكان فريال و قعدت على الارض و حاولت ارفع رجليا ما كنتش قادرة اصلا من الرعشة فابلة صفاء ضربتني بالخرزانة على كتفي فرجليا اترفعت تلقائي كانها سوستة و دخلت رجليا في الفلكة و ام محمود لفت الفلكة على رجليا بنفس الاحترافية المعتادة فرجعت بظهري على الارض و بقت رجليا مرفوعة بشكل عمودي على جسمي في وش ابلة صفاء
ابلة صفاء حركت الخرزانة مرتين في الهوا و عملت صوت فظيع قبل ما تنزل بخرزانتها على كفوف رجليا "باطن القدمين"
مش عارفة انا اتمديت على رجليا يومها كام عصاية لكن انا حسيت كاني قعدت سنة اتمد على رجليا و ان الفلكة مش بتنتهي و فضلت اصرخ لغاية ما صوتي ما بقاش بيطلع من قوة و سرعة الضرب على رجليا و هما حافيين و كنت قربت افقد الوعي يومها
دي كانت قصتي او احدى قصصي مع المد على الرجلين و حكايتي مع اشد فلكة كلتها على رجليا من اول ما بدات اتمد على رجليا
مش عارف ااكدبك ولااصدق
ردحذفتستاهلوا الفلكة ولو انا مكان المديرة كنت هاضربكوا بالعصاية على مؤخراتكم قدام المدرسة كلها
ردحذفممكن نتواصل
ردحذفمفيش قصص جديدع
ردحذف