التخطي إلى المحتوى الرئيسي

المشاركات

عرض المشاركات من 2019

ميس اجلال مدتني على رجلي بسبب امتحان الشهر

ميس اجلال دخلت الفصل مستعجلة ومعاها طالبة شايلة ورق اخر امتحان امتحناه اول ما الميس دخلت بنات الفصل كلهم وقفوا شاورت لنا بسرعة اقعدوا وقالت النهارده عندنا مد كتير وشغل كتير فمش عاوزة اضيع وقت شاورت للبنات اللي قاعدين في اول تختة في الصف الوسطاني وقالت لهم فضولي التختة خالص خدوا ادواتكم وشوفوا لكم مكان بعيد قالت انا هنادي على كل اسماء البنات اللي في الفصل كل واحدة ودرجتها البنت اللي تسمع اسمها جابت اقل من 12 من تلاتين تجهز نفسها عشان هامدها على رجلها بعد ما خلصت كل اسماء البنات اللي في الكشف قالت البنت اللي انادي اسمها تطلع لي هنا في اول تختة وتقعد وتقلع جزمتها وشرابها والاقي رجليها مفرودة قدامي قبل ما اخلص اسمها تكون فاردة رجلها عدد البنات اللي كانوا مفروض يتمدوا على رجلهم يومها اربعتاشر بنت فلو كل واحدة قعدت تتحايل والنبي يا ميس بلاش مد المرة دي يا ميس الحصة هاتخلص ومفيش ولا بنت اتمدوا عشان كده كانت متسربعة على المد انا كنت واحدة من البنات اللي سقطوا وعليهم الدور يتمدوا على رجليهم كنت رابع واحدة اسمها يتنادى عشان اتمد على رجلي وفعلا طلعت وكنت لابسة في رجلي صندل اابيض بفيونكة حمر

اللي مش حافظة او مش عاملة الواجب تطلع لي هنا ع السبورة عشان هامدها على رجليها

اللي مش حافظة او مش عاملة الواجب تطلع لي هنا ع السبورة عشان هامدها على رجليها ابعتي لنا قصتك مع الفلكة والمد على الرجلين على الايميل falaka1976@gmail.com

امتى تمدها على رجليها بالشراب وامتى تمدها على رجليها حافية؟

امتى تمدها على رجليها بالشراب وامتى تمدها على رجليها حافية؟ لما تكون البنت رجليها جميلة يبقى احسن حاجة انك تتمزج وانت بتلسوع رجليها "باطن قدميها" بخرزانة او مسطرة وتكون حافية القدمين تماما عشان تلسوع وتطرقع و تحمر رجليها وترسم عليها خطوط وتحس ببصمتك على رجلها من الصوابع للكعاب لكن لما تكون البنت رجليها عادية او مش جميلة ساعتها بيبقى المد على الشراب احسن سواء كانت لابسة في رجلها شراب مدرسي ابيض او لابسة شراب ملون بساعات كنت الاقي بنت جميلة جدا من شكل وشها فاخليها تقلع الشراب من رجلها عشان امدها على رجلها بروقان واستمتع بجمال الكعاب والصوابع وكرمشة وفرد كفوف الرجلين اثناء لسوعة المد لكن لما تقلع الشراب الاقي رجلها شكلها متوسط او عادي ساعتها بابقى ندمان اني بامدها حافية القدمين وبابقى هاين عليا اقلها البسي شرابك يا بنتي بالذات لو كانت لابسة شراب ابيض او ملون الوان حلوة  وساعات تلاقي بنت شكلها عادي ووشها مش ملفت بس منظر رجليها مثير للغاية ساعات تبقى البنت لابسة شراب فيليه بيج او اسود او ابيض او رمادي ورغم ان في بنات كتير رجليهم بتبقى جميلة جدا في الشراب الفيليه الشفاف بس تلا

رجلين البنات في فلكة استاذ وحيد ومراته عطيات

استاذ وحيد كان عنده في اوضة الدرس كرسي مخصص للمد على الرجلين كان بيمد بنات وولاد صبيان وصبايا اللي ماتعملش الواجب تتمد على رجليها زي زيها الولد ما بيتمد على رجليه كان بيمد على الرجلين بالشراب العادي مش لازم نبقى حافيين واحنا بنتمد على رجلينا وكانت البنت اللي المفروض تتمد على رجليها ومش لابسة بطلون كان بياخرها للاخر ويخلي مراته ابلة عطيات تمدها على رجليها البنت اللي جربت تتمد على رجليها من خرزانة ابلة عطيات كانت بتعرف ان مد الاستاذ وحيد حنين لانه كان بيضرب على الرجلين بالمسطرة الخشب و مش بيخلي البنت اللي بتتمد تقلع شرابها قبل المد على رجلها لكن ابلة عطيات كانت عليها شخطة تكهرب البنت وهي بتقولها اقلعي الجزمة والشراب يا بت .. وياويلها لو اتاخرت في قلع جزمتها وشرابها او اتاخرت في فرد رجليها الاتنين على كرسي المد ابلة عطيات كانت عليها ماسكة خرزانة فظيعة وكانت بتضرب بالعصاية جامد على كل حتة في بطن القدمين عشان تلسوع الرجلين كلها من الصوابع للكعبين كانت بتخلي البنت بعد ما تتمد على رجليها مش عارفة تحط اي حتة من رجلها على الارض لا البنت عارفة تمشي على سيف رجلها ولا على كعابها ولا على