انا دلوقتي مدام و ام كل قصصي مع الفلكة و المد على الرجلين و انا صغيرة فرجة على المد او تهديد بالمد
يعني يا اما باتفرج على زميلاتي البنات و هما بيتمدوا على رجليهم
يا اما باتهدد بالمد على رجليا
اول قصة مع المد على الرجلين اتهددت فيها بالمد على رجليا كنت في ابتدائي مش فاكرة ايه سبب اني كنت هاتمد على رجليا من ماما في البيت و انا كنت سمعت ماما بتغمز اختي الكبيرة و بتقولها روحي خبي العصاية و فعلا امي امعانا في رسم الدور عملت كل طقوس المد على الرجلين كانها هاتمدني على رجليا بجد خلتني اروح انام على ظهري على السرير و ارفع رجليا و ندهت اختي علشان تمسك رجليا علشان اتمد على رجليا و كأنهم في اخر لحظة ما لقيوش العصاية و امي قالت خلاص انها مش هاتمدني على رجليا و اختي نزلت رجليا
و انا كنت صغيرة و مش مستوعبة يعني ايه مد على الرجلين و ايه يعني لما اتمد على رجليا
ثاني قصة مد على الرجلين كانت مجرد فرجة على اختي الاكبر مني و بابا بيمدها على رجليها و هي في تالتة اعدادي
ماما كانت بتسمع لاختي كلمات الانجليزي و واضح ان اختي مكانتش حافظة كويس و واضح كمان انها كانت معرفاها انها لو معرفتش تسمع كويس هاتتمد على رجليها لانها بمجرد ما خلصت تسميع بابا قام و جاب العصاية من فوق الدولاب و اختي من سكات كده راحت قعدت على الارض و فردت رجليا و كانت بالطبع حافية القدمين و بابا داس برجله على قصبة رجليها علشان يثبتها و مدها على رجليها بالعصاية و هي في الاول كانت متماسكة علشان شايفاني و انا اختها الصغيرة باتفرج عليها و هي بتتمد على رجليها لكن بعد كم عصاية على رجليها بدات تتوجع و تصرخ علشان بابا يوقف مد على رجليها
تالت قصة مد على الرجلين كنت في تالتة ابتدائي و كان في تسميع دين و المدرسة اللي انا كنت فيها ساعتها مكانش معتاد فيها العقاب بالعبط او المد على الرجلين و حتى الطريقة اللي المدرسة عملتها عرفت منها بعد كده انها مش طريقة مدرسة متعودة تمد البنات على رجليهم
المدرسة خدت صف بالطول كده تسميع و انا كنت بعد الصف ده بصفين "الفصل كان اربع صفوف" و ما كنتش حافظة المهم فضلت المدرسة تسمع لغاية ما وصلت لبنت مش حافظة فخلت البنات اللي في اول تختة يفضوها و جابت البنت و خلتها تقلع صندلها و تفرد رجليها على الدرج و واضح ان البنت نفسها كانت اول مرة تتمد على رجليها لانها كانت مسالمة قوي و رفعت رجليها بهدوء على الدرج و لازلت فاكراها و فاكرة انها كانت لابسة شراب ابيض ناصع البياض في رجليها المهم ان الابلة ما استدعتش حد يمسك رجلين البنت للمد فمسكت هي رجلين البنت بايدها الشمال و ضربتها حوالي اربع عصيان بمسطرة خشب و سابتها و البنت عيطت شوية و خلاص و الابلة قالت لها المرة دي انا مديتك على رجليكي و انت لابسة الشراب في رجليكي المرة الجاية لو محفظتيش هاضربك على رجليكي و انت حافية و ده بيوجع اكتر
المهم وقت الحصة خلص من غير ما الدور في التسميع يوصل عندي و اتمد على رجليا زي زميلتي ما ااتمدت على رجليها
لكن لما كبرت عرفت ان المدرسة ما كنتش غاوية مد على الرجلين و ضرب هي بس كانت بتمد واحدة على رجليها كانذار للكل و انها تعمدت ما تكملش تسميع و تمد باقي اللي مش حافظين على رجليهم
دي كانت قصص المد على الرجلين الخفيفة و العادية
اكمل معاكم باقي قصص المد على الرجلين في الاكثر سخونة في اجزاء تانية "ابقوا معنا"
لو الجزء ده من القصص اتشير على الفيس و تويتر هافهم من كده ان القصص عجبتكم و هاتشجع اكمل لكم باقي قصص المد على الرجلين
يعني يا اما باتفرج على زميلاتي البنات و هما بيتمدوا على رجليهم
يا اما باتهدد بالمد على رجليا
اول قصة مع المد على الرجلين اتهددت فيها بالمد على رجليا كنت في ابتدائي مش فاكرة ايه سبب اني كنت هاتمد على رجليا من ماما في البيت و انا كنت سمعت ماما بتغمز اختي الكبيرة و بتقولها روحي خبي العصاية و فعلا امي امعانا في رسم الدور عملت كل طقوس المد على الرجلين كانها هاتمدني على رجليا بجد خلتني اروح انام على ظهري على السرير و ارفع رجليا و ندهت اختي علشان تمسك رجليا علشان اتمد على رجليا و كأنهم في اخر لحظة ما لقيوش العصاية و امي قالت خلاص انها مش هاتمدني على رجليا و اختي نزلت رجليا
و انا كنت صغيرة و مش مستوعبة يعني ايه مد على الرجلين و ايه يعني لما اتمد على رجليا
ثاني قصة مد على الرجلين كانت مجرد فرجة على اختي الاكبر مني و بابا بيمدها على رجليها و هي في تالتة اعدادي
ماما كانت بتسمع لاختي كلمات الانجليزي و واضح ان اختي مكانتش حافظة كويس و واضح كمان انها كانت معرفاها انها لو معرفتش تسمع كويس هاتتمد على رجليها لانها بمجرد ما خلصت تسميع بابا قام و جاب العصاية من فوق الدولاب و اختي من سكات كده راحت قعدت على الارض و فردت رجليا و كانت بالطبع حافية القدمين و بابا داس برجله على قصبة رجليها علشان يثبتها و مدها على رجليها بالعصاية و هي في الاول كانت متماسكة علشان شايفاني و انا اختها الصغيرة باتفرج عليها و هي بتتمد على رجليها لكن بعد كم عصاية على رجليها بدات تتوجع و تصرخ علشان بابا يوقف مد على رجليها
تالت قصة مد على الرجلين كنت في تالتة ابتدائي و كان في تسميع دين و المدرسة اللي انا كنت فيها ساعتها مكانش معتاد فيها العقاب بالعبط او المد على الرجلين و حتى الطريقة اللي المدرسة عملتها عرفت منها بعد كده انها مش طريقة مدرسة متعودة تمد البنات على رجليهم
المدرسة خدت صف بالطول كده تسميع و انا كنت بعد الصف ده بصفين "الفصل كان اربع صفوف" و ما كنتش حافظة المهم فضلت المدرسة تسمع لغاية ما وصلت لبنت مش حافظة فخلت البنات اللي في اول تختة يفضوها و جابت البنت و خلتها تقلع صندلها و تفرد رجليها على الدرج و واضح ان البنت نفسها كانت اول مرة تتمد على رجليها لانها كانت مسالمة قوي و رفعت رجليها بهدوء على الدرج و لازلت فاكراها و فاكرة انها كانت لابسة شراب ابيض ناصع البياض في رجليها المهم ان الابلة ما استدعتش حد يمسك رجلين البنت للمد فمسكت هي رجلين البنت بايدها الشمال و ضربتها حوالي اربع عصيان بمسطرة خشب و سابتها و البنت عيطت شوية و خلاص و الابلة قالت لها المرة دي انا مديتك على رجليكي و انت لابسة الشراب في رجليكي المرة الجاية لو محفظتيش هاضربك على رجليكي و انت حافية و ده بيوجع اكتر
المهم وقت الحصة خلص من غير ما الدور في التسميع يوصل عندي و اتمد على رجليا زي زميلتي ما ااتمدت على رجليها
لكن لما كبرت عرفت ان المدرسة ما كنتش غاوية مد على الرجلين و ضرب هي بس كانت بتمد واحدة على رجليها كانذار للكل و انها تعمدت ما تكملش تسميع و تمد باقي اللي مش حافظين على رجليهم
دي كانت قصص المد على الرجلين الخفيفة و العادية
اكمل معاكم باقي قصص المد على الرجلين في الاكثر سخونة في اجزاء تانية "ابقوا معنا"
لو الجزء ده من القصص اتشير على الفيس و تويتر هافهم من كده ان القصص عجبتكم و هاتشجع اكمل لكم باقي قصص المد على الرجلين
على فكرة احسن عقاب المد على الرجلين مع انة بيوجع وبيكسف لكن مفعولة اكيد ومالوش اى ضرر وفى بنات كتيرة بتحبة بس مبتحملش غير اول 3 عصيان بالكتير وبتفضل فاكرة المد طول حياتها وتعجب بية وبيكون اسلوب تهديد يعنى لو حد قالها حتتمدى لو عملتى كدة لايمكن حتعمل كدة
ردحذفالمد على الرجلين كتير حلوا انا جربتو مرة وحدة من عند ماما لاني رسبت في الامتحان وضربتني 50 ضربة وانا بكيت لحتى رجع بابا وهو حكتلو ماما القصة ودخل لغرفتي وهو ماسك الحزام بلاستيكي وهو بيوجع اكتر من الخرطوم وبدا بالضرب وانا بصرخ لحد ماسال الدم من رجلي وهو اكيد ضربني 56ضربة حتى نمت وبعدين نزل ضرب على مؤخرتي لاني شتمت عليه وهاد ضرب كتييييير بيوجع وانا ماراح انسا بحياتي 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😷😷😷
حذفطيب برايك اي الضرب بيوجع اكتر على رجليكي ولا على المؤخرة
حذفالاتنين
حذفباقي القصص وين
ردحذفالمد على الرجلين احسن واهم واقوى عقاب للكل البنت او الولد ومفهوش ضرر
ردحذفاحلي عقاب المد علي الرجلين
ردحذف