دي قصة اول فلكة و اول قصة مد على الرجلين في المدرسة الابتدائية لو عجبتكم هابعت لكم قصص مد على الرجلين كتير حصلت لي و لاختي و لزميلاتي
اتمديت على رجليا من ميس ايمان مدرسة العربي في سنة خامسة ابتدائي بسبب تسميع النصوص و كانت الابلة ايمان حديثة التخرج نسبيا و سنها لا يتعدى 25 سنة و كانت بتحاول تبقى شديدة معانا و كان نظامها ان اللي البنت اللي مش حافظة بتت مد على رجليها زيها زي الولد معندهاش فرق في المد على الرجلين بين الولد و البنتو كنت انا من ضمن البنات اللي مش حافظين و خرجت على السبورة مع اللي البنات اللي هايتمدوا على رجليهم
كنت مرعوبة اني هاتمد على رجليا لاول مرة قبل كده اتهددت بالمد على رجليا و شفت البنات زميلاتي و هما بيتمدوا على رجليهم اكتر من مرة و كان المد على الرجلين بالنسبة ليا خليط من الفرجة و حب الاستطلاع على البنت اللي بتتمد على رجليها قبل ما تتـمد على رجليها او اثناء و هي بتتـمد على رجليها لكن بعد البنت ما بتنتهي من الـمد على رجليها و هي بتلبس جزمتها او صندلها و بترجع مكانها و هي بتعيط من وجع و اهانة الـمد على رجليها كانت بتصعب عليا جدا و ده اللي كان بيضيع مني شعور الرغبة في تجربة النوع ده من العقاب "عقاب المد على الرجلين"
الان المد على الرجلين كعقاب مثير و مرعب بقى واقع بالنسبة لي و بقيت عارفة اني هاتمد على رجليا و مفيش فايدة من المحايلة غير مزيد من الذل
ميس ايمان خلصت تسميع اللي حافظين و جه وقت مد اللي مش حافظين على رجليهم
فضت اول تختة-ديسك و اول بنت ابلة ايمان قالت لها اقلعي الجزمة و ما طلبتش منها تقلع الشراب فالبنت من سكات قلعت جزمتها و قعدت على التختة و رفعت رجليها على الدرج و بنتين مسكوا رجليها و ابلة ايمان ضربتها بالخرزانة على رجليها خمس عصيان و البنتين سابوا رجليها و البنت نزلت رجليها و حطت رجليها في الجزمة ما كنتش عارفة تلبس جزمتها و قامت و هي بتعيط و قعدت مكانها
ابلة ايمان ندهت على تاني بنت و حصل معاها نفس الوضع من اول قلع الجزمة لغاية ما نزلت رجليها و قامت و هي معيطة و رجليها بتؤلمها
الدور كان عليا في المد على الرجلين و انا كنت تالت واحدة اتمد على رجليا يومها من ضمن خمس بنات اتمدينا على رجلينا
ميس ايمان ندهت عليا و رغم انها من غير ما تنده كنت عارفة ان الدور عليا في المد على الرجلين لكن برضه لما ميس ايمان ندهت حسيت ان قلبي وقع في رجليا
مشيت ناحية التختة و انا باترعش و ما قلعتش جزمتي غير لما قعدت بحيث تبقى جزمتي جنبي اول الميس ما تخلص مدي على رجليا كاني كنت عاملة حسابي اني مطولش لحظة فرجة البنات عليا قبل المد و اثناء المد و بعد المد على رجليا
المهم قلعت الجزمة و رفعت رجليا و كنت لابسة في رجليا شراب ابيض جديد و ده كان مخفف عني يعني ان مفيش حد هايتريق على منظر رجليا و انا بافردها على الدرج و ده اكبر دليل ان البنت بتفضل بنت و يهمها مظهرها حتى و لو كانت بتتمد على رجليها
رفعت رجليا الاتنين على الدرج و البنتين مسكوا رجليا و ميس ايمان مدتني على رجليا بالخرزانة خمس عصيان زي النار تمام زي البنتين اللي اتمدوا على رجليهم قبلي و البنتين اللي اتمدوا على رجليهم بعدي
الميس خلصت مد على رجليا فخلت البنتين يسيبوا رجليا كنت بحاول انزل رجليا من على الدرج بسرعة علشان اقلل احراجي من البنات اللي بيتفرجوا عليا و انا في الوضع المهبب ده لكن من كتر الالم اللي في رجليا و الدموع اللي في عينيا مكنتش عارفة اوزن جسمي و لا عارف حتى ادخل رجليا في الجزمة
دي كانت قصة المد على الرجلين الخاصة بي اتمنى انكم تنشروها في فلكة البنات و لو عجبتكم هابعت لكم قصة تانية لاني لي قصص متكررة في المد على الرجلين
تعليقات
إرسال تعليق