.. عايزة اشارك في مدونة فلقة البنات بقصة حصلت لي
اتمديت على رجلي في اولى اعدادي من ماما
انا كنت ضعيفة في الرياضة فماما طلبت من اختي الكبيرة تشرح لي وتتابعني في الرياضة باعتبار انها كانت في كلية تربية قسم رياضة
ماما حذرتني اني لو ماسمعتش كلام اختي والتزمت معاها انا هاتضربني جامد
ماما كانت لما بتحب تضربنا يا اما كانت بتجري ورانا بالشبشب يا اما بتهرينا ضرب بالخرطوم وساعات كانت تقولي لو ما عملتيش كذا هاقطع لك طيزك بالخرطوم "تقصد تضربني على مؤخرتي - تعبطني يعني"
المهم اختي الكبيرة اشتكت لما اني بادلع ولقيت ماما غضبت وتوقعت انها هاتجري ورايا بالخرطوم زي ما هي متعودة لكن في المرة اتفاجئت بيها بتنده لي وبتقولي تعالي هنا يا بت
نامي على الارض وارفعي رجليكي
رغم اني كنت متعودة انها لما تيجي تضربني اني اجري وهي تجري ورايا لكن في المرة دي لقتني باسمع كلامها واستسلمت ونمت على الارض مكان ما قالت لي ورفعت رجليا الاتنين وهما حافيين وخلت اختي تجيب الخرزانة اللي بابا كان بيعاقبنا بها انا واخواتي
ماما قالت لاختي امسكي لي رجليها الكلبة دي
وبدات ماما ترفع الخرزانة بعزم ما عندها وتنزل بيها على كفوف رجليا تولعها نار
وانا كنت باتنفض على الارض من الصريخ ومن لسعة الخرزانة على رجلي
نزلت بالخرزانة على كل ملي في باطن قدمي
كانت بتنشن على صوابع رجلي وعلى كعابي وعلى المنطقة اللي بعد صوابع الرجلين
وكانت كل ما تنزل بالخرزانة على مكان في رجليا واصرخ وانتفض اكتر تعرف ان ده بيوجع اكتر وتنزل عليه لسع بالخرزانة ماتسيبهوش غير لما افقد الاحساس برجلي في المكان ده تقوم نازلة بالخرزانة على مكان غيره
فضلت ماما يومها تمدني على رجليا لغاية ما اختي قالت لها كفاية بقى البنت هاتموت من الصريخ وكمان رجليها ورمت من الضرب
كانت لسعة خرزانة على بطن رجلي عمري ما كنت حسيت بشبهها لا من ضرب الخرطوم على مؤخرتي ولا من شبشب ماما على جسمي ولا حتى لما بابا كان بيضربنا بالخرزانة على ايدينا كنت باحس باللسعة دي
ماما كانت بتمدني على رجليا بغل جامد كان ضرب انتقام مش مجرد عقاب ام لبنتها
بصراحة كان عندها حق تمدني على رجلي وانا كنت باتدلع جامد وكنت استاهل المد على رجليا يومها
واتعدلت بعدها والفلقة جابت مفعول كبير
اتمديت على رجلي في اولى اعدادي من ماما
انا كنت ضعيفة في الرياضة فماما طلبت من اختي الكبيرة تشرح لي وتتابعني في الرياضة باعتبار انها كانت في كلية تربية قسم رياضة
ماما حذرتني اني لو ماسمعتش كلام اختي والتزمت معاها انا هاتضربني جامد
ماما كانت لما بتحب تضربنا يا اما كانت بتجري ورانا بالشبشب يا اما بتهرينا ضرب بالخرطوم وساعات كانت تقولي لو ما عملتيش كذا هاقطع لك طيزك بالخرطوم "تقصد تضربني على مؤخرتي - تعبطني يعني"
المهم اختي الكبيرة اشتكت لما اني بادلع ولقيت ماما غضبت وتوقعت انها هاتجري ورايا بالخرطوم زي ما هي متعودة لكن في المرة اتفاجئت بيها بتنده لي وبتقولي تعالي هنا يا بت
نامي على الارض وارفعي رجليكي
رغم اني كنت متعودة انها لما تيجي تضربني اني اجري وهي تجري ورايا لكن في المرة دي لقتني باسمع كلامها واستسلمت ونمت على الارض مكان ما قالت لي ورفعت رجليا الاتنين وهما حافيين وخلت اختي تجيب الخرزانة اللي بابا كان بيعاقبنا بها انا واخواتي
ماما قالت لاختي امسكي لي رجليها الكلبة دي
وبدات ماما ترفع الخرزانة بعزم ما عندها وتنزل بيها على كفوف رجليا تولعها نار
وانا كنت باتنفض على الارض من الصريخ ومن لسعة الخرزانة على رجلي
نزلت بالخرزانة على كل ملي في باطن قدمي
كانت بتنشن على صوابع رجلي وعلى كعابي وعلى المنطقة اللي بعد صوابع الرجلين
وكانت كل ما تنزل بالخرزانة على مكان في رجليا واصرخ وانتفض اكتر تعرف ان ده بيوجع اكتر وتنزل عليه لسع بالخرزانة ماتسيبهوش غير لما افقد الاحساس برجلي في المكان ده تقوم نازلة بالخرزانة على مكان غيره
فضلت ماما يومها تمدني على رجليا لغاية ما اختي قالت لها كفاية بقى البنت هاتموت من الصريخ وكمان رجليها ورمت من الضرب
كانت لسعة خرزانة على بطن رجلي عمري ما كنت حسيت بشبهها لا من ضرب الخرطوم على مؤخرتي ولا من شبشب ماما على جسمي ولا حتى لما بابا كان بيضربنا بالخرزانة على ايدينا كنت باحس باللسعة دي
ماما كانت بتمدني على رجليا بغل جامد كان ضرب انتقام مش مجرد عقاب ام لبنتها
بصراحة كان عندها حق تمدني على رجلي وانا كنت باتدلع جامد وكنت استاهل المد على رجليا يومها
واتعدلت بعدها والفلقة جابت مفعول كبير
أزال المؤلف هذا التعليق.
ردحذف