قصة الفلكة دي من رسالة لاحدى متابعات مدونة فلكة البنات
مرحبا انا اسمي ريم بشتغل مدرسة لغة عربية ،اتمديت على رجليا وانا كبيرة
.. كان المد على الرجلين شيء عادي جدا وما يخطرش على بالي ..
انا اصلا ما شفت وانا صغيرة حدا يتمد ادامي ..
كنت اشوفها عالتلفزيون وبس .. كنت بدرس بالسنة التالتة في الجامعة .. قالولي صحابي في مدرسة مافيهاش مدرسة لغة عربية .
رحت قابلت المدير واتفقنا ع الدروس وقلي اتفضلي من بكرا .. دخلت الصف وكنت مرتبكة جدا .. اول مرة بوقف ادام الطلاب .. شرحتلهم الدرس وعطيتهم الواجب ..
وتاني يوم في 7 طلاب ما عملوش الواجب .. طالعتهن برا عشان العقاب
.. وفجأة خطرلي امدهم ..
قلتلهم اقلعو الجزم يلا عشان تتمد انت وهي .. عشان تعرفو ما تعملوش الواجب .. بدات حفلة الرجاء والعياط وانا ماعرفتش ليه صممت ع المد على القدمين .
اجاني اول ولد كان بدون شراب .. مديتو 10 عصيان على رجليه
.. انا اول مرة بمد ع الرجلين او حتى اشوف المد وبدون ادوات
.. خليتهم يقعدو ع الكرسي بالعكس ويفردوا رجليهم. وجبت عصاية مسطحة من الصف يلي جنبنا .. حسيت بمتعة كبيرة وانا بمد ع الرجلين
.. جت بعدها دور البنت في المد على رجليها .. جت وهي بتعيط وتعتذر .. طلعت ع رجليها قلت لها اقلعي شرابك ويلا بدون نقاش
.. حسيت البنت لما قلعت شرابها بشعور جامد اوي ..كنت عايزة قطع رجليها من المد ماعرفتش ليه .. كانت رجليها ناعمة حلوة .. مديتها على قدميها فلكة قوية بجد وكملت عالباقي وصارت الفلكة والمد على الكرسي اساسية كل يوم
مفيش تفريق .. صبيان وبنات الكل لازم يتمد على رجليه
اول مرة بجرب امد العيال كانت صدفة وحبيت المد وتعلقت فيه
.. بعد فترة اجا زميلي الاستاذ سيف .. وسيف دا من اول يوم ليا في الفصل كان بيلاحقني يصبح عليا ويعزمني عالقهوة وحسيت باهتمام ناحيتي .. قلي يا مس ريم انت كل يوم بتمدي العيال على رجليهم دا يخلي الطلاب يكرهوك .. قلتلو و انا بضحك عشان يتربو ويدرسو كويس.
وفجأة قلي انت ليه ما بتغيريش الجزمة بتاعتك .. فاجئني بسؤالو جدا وما رديتش عليه تركتو ومشيت .. وصرت افكر ليه سألني السؤال ده .. رحت البيت وانا متشوشة من سؤالو خاصة من بعد ما تعلقت بالمد والرجلين
.. اتصل بيا قلي تعالي نخرج افهمك كل حاجة . خرجت وقابلتو قلي انا شفتك بتمدي العيال زيادة فقلت الفلكة من هواياتك .. قلتلو لا يا سيف . قلي انت جربتي الشعور دا وجربي احساس الطلاب قبل وبعد المد؟
قلتلو لا وانا هنا خفت شوية من كلامو قلي طيب .. بعد اسبوع عزمني سيف ع حفلة عيد ميلادو كانت في بيتو .. رحت مع المدرسين زملائي. واستقبلني سيف ورحب بيا .. وجبلي حاجة باردة اشربها .. بعد ما شربت العصير حسيت بنعس قوي جدا .. قلتلو سيف انا بموت من النعس ممكن استريح شوية جوا قلي اكيد .. طلعت لغرفة النوم وما لقيت نفسي الا وغطيت بنومة .. صحيت بعد كم ساعة شفت نفسي مربوطة بالسرير وسيف قاعد جنبي يدخن .. صرت اعيط وصرخ قلي هدوء ما تخفيش مش هعملك حاجة .. وانا صرخ وعيط وهو ما تحركش وبعد 10 دقايق هديت وسكتت .. قلي اليوم حتجربي شعور جديد ... ربطلي تمي بالاول .. وانا خايفة موت .بس مش بتحرك .. جاب عصاية فيها حبل ورفع رجليا .. قلعني الجزمة وبدأ يشم الشراب ورجليا بالهوا
.. قلعني الشراب وبدا يتفحص رجليا ويتفرج عليهن .. انا اصلا كنت بهتم فيهن بس ما بحط مانيكور ابدا ولا بحبو ... بدا يفرك رجليا ويشمها .. وبعدين باس اصبعة رجلي الصغيرة انا هنا كنت دايبة من الاثارة واستسلمت للفلكة
.. مسك الخيزرانة وبدا يضربني .. اول ضربة كانت متل الكهربا .. والتانية لسوعت رجليا .. والتالتة بدات افرك رجليا ببعضها .. ومش قادرة صرخ .. وبدا يمدني على قدماي بقوة وكل 5 ضربات يمسك رجليا ويشوفها ويبوسها من مكان .. مرة من ادام ومرة من كفوف رجليا ومرة من الكعب .. بعد 50 ..60 خيزارنة رجليا تخدرت من الضرب .. نزل رجليا وقعد يعملي مساج ليهم ويبوس .. ورجعني عالفلقة تاني .. ورجع يعيد نفس المد الاولاني .. بالاخير فك رجليا وفكني وقلي ايه رايك ... ماعرفتش اقول ايه .. شعور يجنن رغم الالم .. ومن يومها صرت امد العيال اكتر من قبل .. وكل فترة يعزمني سيف لبيتو عشان اتمد على رجلي
مرحبا انا اسمي ريم بشتغل مدرسة لغة عربية ،اتمديت على رجليا وانا كبيرة
.. كان المد على الرجلين شيء عادي جدا وما يخطرش على بالي ..
انا اصلا ما شفت وانا صغيرة حدا يتمد ادامي ..
كنت اشوفها عالتلفزيون وبس .. كنت بدرس بالسنة التالتة في الجامعة .. قالولي صحابي في مدرسة مافيهاش مدرسة لغة عربية .
رحت قابلت المدير واتفقنا ع الدروس وقلي اتفضلي من بكرا .. دخلت الصف وكنت مرتبكة جدا .. اول مرة بوقف ادام الطلاب .. شرحتلهم الدرس وعطيتهم الواجب ..
وتاني يوم في 7 طلاب ما عملوش الواجب .. طالعتهن برا عشان العقاب
.. وفجأة خطرلي امدهم ..
قلتلهم اقلعو الجزم يلا عشان تتمد انت وهي .. عشان تعرفو ما تعملوش الواجب .. بدات حفلة الرجاء والعياط وانا ماعرفتش ليه صممت ع المد على القدمين .
اجاني اول ولد كان بدون شراب .. مديتو 10 عصيان على رجليه
.. انا اول مرة بمد ع الرجلين او حتى اشوف المد وبدون ادوات
.. خليتهم يقعدو ع الكرسي بالعكس ويفردوا رجليهم. وجبت عصاية مسطحة من الصف يلي جنبنا .. حسيت بمتعة كبيرة وانا بمد ع الرجلين
.. جت بعدها دور البنت في المد على رجليها .. جت وهي بتعيط وتعتذر .. طلعت ع رجليها قلت لها اقلعي شرابك ويلا بدون نقاش
.. حسيت البنت لما قلعت شرابها بشعور جامد اوي ..كنت عايزة قطع رجليها من المد ماعرفتش ليه .. كانت رجليها ناعمة حلوة .. مديتها على قدميها فلكة قوية بجد وكملت عالباقي وصارت الفلكة والمد على الكرسي اساسية كل يوم
مفيش تفريق .. صبيان وبنات الكل لازم يتمد على رجليه
اول مرة بجرب امد العيال كانت صدفة وحبيت المد وتعلقت فيه
.. بعد فترة اجا زميلي الاستاذ سيف .. وسيف دا من اول يوم ليا في الفصل كان بيلاحقني يصبح عليا ويعزمني عالقهوة وحسيت باهتمام ناحيتي .. قلي يا مس ريم انت كل يوم بتمدي العيال على رجليهم دا يخلي الطلاب يكرهوك .. قلتلو و انا بضحك عشان يتربو ويدرسو كويس.
وفجأة قلي انت ليه ما بتغيريش الجزمة بتاعتك .. فاجئني بسؤالو جدا وما رديتش عليه تركتو ومشيت .. وصرت افكر ليه سألني السؤال ده .. رحت البيت وانا متشوشة من سؤالو خاصة من بعد ما تعلقت بالمد والرجلين
.. اتصل بيا قلي تعالي نخرج افهمك كل حاجة . خرجت وقابلتو قلي انا شفتك بتمدي العيال زيادة فقلت الفلكة من هواياتك .. قلتلو لا يا سيف . قلي انت جربتي الشعور دا وجربي احساس الطلاب قبل وبعد المد؟
قلتلو لا وانا هنا خفت شوية من كلامو قلي طيب .. بعد اسبوع عزمني سيف ع حفلة عيد ميلادو كانت في بيتو .. رحت مع المدرسين زملائي. واستقبلني سيف ورحب بيا .. وجبلي حاجة باردة اشربها .. بعد ما شربت العصير حسيت بنعس قوي جدا .. قلتلو سيف انا بموت من النعس ممكن استريح شوية جوا قلي اكيد .. طلعت لغرفة النوم وما لقيت نفسي الا وغطيت بنومة .. صحيت بعد كم ساعة شفت نفسي مربوطة بالسرير وسيف قاعد جنبي يدخن .. صرت اعيط وصرخ قلي هدوء ما تخفيش مش هعملك حاجة .. وانا صرخ وعيط وهو ما تحركش وبعد 10 دقايق هديت وسكتت .. قلي اليوم حتجربي شعور جديد ... ربطلي تمي بالاول .. وانا خايفة موت .بس مش بتحرك .. جاب عصاية فيها حبل ورفع رجليا .. قلعني الجزمة وبدأ يشم الشراب ورجليا بالهوا
.. قلعني الشراب وبدا يتفحص رجليا ويتفرج عليهن .. انا اصلا كنت بهتم فيهن بس ما بحط مانيكور ابدا ولا بحبو ... بدا يفرك رجليا ويشمها .. وبعدين باس اصبعة رجلي الصغيرة انا هنا كنت دايبة من الاثارة واستسلمت للفلكة
.. مسك الخيزرانة وبدا يضربني .. اول ضربة كانت متل الكهربا .. والتانية لسوعت رجليا .. والتالتة بدات افرك رجليا ببعضها .. ومش قادرة صرخ .. وبدا يمدني على قدماي بقوة وكل 5 ضربات يمسك رجليا ويشوفها ويبوسها من مكان .. مرة من ادام ومرة من كفوف رجليا ومرة من الكعب .. بعد 50 ..60 خيزارنة رجليا تخدرت من الضرب .. نزل رجليا وقعد يعملي مساج ليهم ويبوس .. ورجعني عالفلقة تاني .. ورجع يعيد نفس المد الاولاني .. بالاخير فك رجليا وفكني وقلي ايه رايك ... ماعرفتش اقول ايه .. شعور يجنن رغم الالم .. ومن يومها صرت امد العيال اكتر من قبل .. وكل فترة يعزمني سيف لبيتو عشان اتمد على رجلي
الممتع هنا مش الضرب البوس هو المتعه كلها انا بحب اعمل كده بردو ممكن نتواصل من فضلك
ردحذفاتا لتمديت كتير وانا كبير احساس جميل نفسي اجربه
ردحذفقصتك ممتعة جدا خصوصي عندما جعلتي الطلاب يقعدو على الكرسي با العكس هدا احسن اسلوب با الفلقة و ممتع جدا للمتلقي و للضارب وانا جربت هدا الاسلوب من القلقة في المدرسة فعلا كان شعور بيجنن ولكن انتي عندما عمقتي في الموضوع بخصوص العزيمة الاستاذ لك و المنوم او التخضير واستيقظتي و انت مربوطة انا صرت اشك بهذه الرواية مع احترامي لقصك الاولية في مد الطلاب عبر الفلقة المنتظمة و القوية كا معلمة محترمة تحب ان تمد الطلاب انا روح قلبي المعلمات الساديات يلي يستمتعون في مد الطلاب على الفلقة و تعذيبهم واهانتهم
ردحذف